salg

Med CRM i lomma

20. February 2019

Mobilitet er et sentralt krav til dagens CRM løsninger. Vi ønsker å benytte CRM løsningen nær sagt alle steder: på toget, på flyplassen, ute hos kunder, på ferie eller hjemme i stua. Hvis CRM løsningen kun kan benyttes fra kontorpulten mister vi mye effekt og kan risikere også å miste kunder ved at vi ikke får tak i sentrale data når vi er på farten.

Mobile løsninger er derfor ikke bare fancy teknologi, men er med på å sikre riktig bruk av løsningen. Selgere eller serviceteknikere på farten vil kunne slå opp adresse og telefonnummer til kundene, notere aktiviteter og se status på leveranser eller eventuelle serviceproblemer kunden måtte ha.

Microsoft Dynamics CRM har egne apps som støtter alle de mest populære nettbrett og smart-telefoner på Windows, iOS og Android. Endringer som gjøres for PC klienten vil også være tilgjengelig på de mobile enhetene.

Ta kontakt med en av våre rådgivere for å høre mer om disse mulighetene.