salg

Kan SmartCRM funksjoner øke salget?

24. March 2019

Vi mener definitivt ja. Hvordan kan vi i så fall oppnå dette? Et godt oppsatt CRM verktøy skal gjøre brukerne mer effektive og frigjøre verdifull tid. SmartCRM handler om å skape nødvendig konkurransekraft for selgere og service personell ved hjelp av smarte funksjoner i CRM løsningen. Noen stikkord er: beste salgspraksis satt i system, automatiske forslag til salgsaktiviteter, valideringsprosesser, prisoppslag, produktkonfigurering og tilbudsproduksjon.

Et godt salgsverktøy frigjør verdifull salgstid. Dette forsterkes ved å inkludere smart bruk av Office produktene for epost, aktiviteter, notater og dokumentmaler.

Med full oversikt for salgsledelsen, kvalitet i salgsarbeidet og konsistent kundedialog vil CRM systemet bidra til økt salg.

Våre erfarne konsulenter med lengre bakgrunn fra salg kan dele noen smarte triks for å hjelpe selgerne å øke ordrestørrelsen, forkorte salgssyklusen og samtidig sikre at kunden er tilfreds med handelen.

Ta kontakt med en av våre rådgivere for å høre mer om SmartCRM og andre muligheter.