kundeservice

Implementere system for kundesenter

10. February 2019

I dag forventer kundene oppfølging og tilpasset service på telefon, nett, mobile plattformer eller i sosiale media. Det er da helt nødvendig å ha et sentralt knutepunkt i form av et CRM system for deling av kundeinformasjon på tvers av både avdelinger og fagsystemer.

Skybaserte CRM systemer krever ingen installasjon. Alt som trengs for å komme i gang er en bestilling til en leverandør som gir tilgang til standardløsningen. Men selv med enkle servicerutiner vil tilpasninger være nødvendig for å skape økt effektivitet og automatisering. Noen vil kun ha enkle endringer i skjermbilder, mens andre har behov for mer omfattende tilpasninger for å støtte bedriftens prosesser. Det vesentlige spørsmålet man må stille seg er:

«Hvordan ønsker vi at systemet skal bidra til økt effektivitet, tilfredsstille kresne kunders behov og bidra til økt kundelojalitet?»

Microsoft Dynamics CRM har et rikt grensesnitt for kundeservice funksjonalitet, gir én felles arbeidsflate for brukerne og er lett å tilpasse de spesifikke behovene i din bedrift. Ved å gi alle dine ansatte tilgang til sentral og verdifull kundeinformasjon vil de ha alt de trenger for å gjøre jobben sin best mulig. Gjennom god og effektiv kundedialog bygges langsiktige kunderelasjoner.

Ta kontakt med en av våre rådgivere for å høre mer om disse mulighetene.