Kan SmartCRM funksjoner øke salget?

  • Øke-salget

Vi mener definitivt ja. Hvordan kan vi i så fall oppnå dette? Et godt oppsatt CRM verktøy skal  gjøre brukerne mer effektive og frigjøre verdifull tid. SmartCRM handler om å skape nødvendig konkurransekraft for selgere og service personell ved hjelp av smarte funksjoner i CRM løsningen. Noen stikkord er: beste salgspraksis satt i system, automatiske forslag til salgsaktiviteter, valideringsprosesser, prisoppslag, produktkonfigurering og tilbudsproduksjon.

Et godt salgsverktøy frigjør verdifull salgstid. Dette forsterkes ved å inkludere smart bruk av Office produktene for epost, aktiviteter, notater og dokumentmaler.

Med full oversikt for salgsledelsen, kvalitet i salgsarbeidet og konsistent kundedialog vil CRM systemet bidra til økt salg.

Våre erfarne konsulenter med lengre bakgrunn fra salg kan dele noen smarte triks for å hjelpe selgerne å øke ordrestørrelsen, forkorte salgssyklusen og samtidig sikre at kunden er tilfreds med handelen.

Ta kontakt med en av våre rådgivere for å høre mer om disse mulighetene.

Partner

Arne er opprinnelig teknolog, men har jobbet med salg og service i hele sin karriere, hvorav de siste 15 årene med CRM som fag. Arne er arkitekten bak SmartCRM og LeanCRM. Han har god forretningsforståelse og hans kjerneområde er å finne frem til de ansattes triggerpunkter for engasjement og omsette behovene til smarte rutiner og CRM funksjoner. Arne benytter i tillegg G-CEM metoden for å analysere bedriftens kundereise for match mot CRM. Arne har tidligere vært leder av Siebel Norge og innehar Lean Six Sigma Black Belt.

Spesialiteter: Kundereisen, Omnichannel, Marked, Salg, Service, Salgsledelse, SmartCRM, LeanCRM, Engasjement ledelse og ansatte, Lønnsomhet i CRM.

Tlf: 916 43 121
Epost: fossheim@asure.no

Prosjektledelse
90%
CRM rådgivning
100%
Salgsmetodikk og -ledelse
100%
Forretningsrådgivning
90%
Managing Partner

Ronny har jobbet med CRM-systemer, vært daglig bruker i over 20 år og implementert mer enn 200 løsninger for store og små kunder i Norge og Norden, hovedsakelig basert på SuperOffice CRM teknologi. Ronny er lidenskapelig interessert i faget CRM, og jobber som fast foreleser på Høyskolen Kristiania og gjesteforeleser på Handelshøyskolen BI innenfor CRM og moderne salg og markedsføring. Han etablerte CRM selskapet CRM Consulting AS i 2001 som ble bygget opp og solgt i 2009 til Crayon Group.

Ronny tror at for lykkes med CRM og bruk av CRM teknologi, så må medarbeidere involveres og forretningsprosesser tydeliggjøres innenfor områdene salg, markedsføring og kundeservice.

Spesialiteter:
Salg og salgsledelse, kundeservice og support, Marketing Automation, Inbound Marketing, sosial CRM, ledelse og rapportering, anvendelse av CRM-teknologi, organisatorisk forankring av CRM-løsningen. Har utviklet CRM suksessprogrammet «Hva skjer mandag morgen kl. 8?», SRM – Sports Relationsship Management og Property Relationship Management.