Kan SmartCRM funksjoner øke salget?

Øke-salget Vi mener definitivt ja. Hvordan kan vi i så fall oppnå dette? Et godt oppsatt CRM verktøy skal  gjøre brukerne mer effektive og frigjøre verdifull tid. SmartCRM handler om å skape nødvendig konkurransekraft for selgere og service personell ved hjelp av smarte funksjoner i CRM løsningen. Noen stikkord er: beste salgspraksis satt i system, automatiske forslag til salgsaktiviteter, valideringsprosesser, prisoppslag, produktkonfigurering og tilbudsproduksjon. Et godt salgsverktøy frigjør verdifull salgstid. Dette forsterkes ved å inkludere smart bruk av Office ...

Les mer


Med CRM i lomma

Dame-på-perrong Mobilitet er et sentralt krav til dagens CRM løsninger. Vi ønsker å benytte CRM løsningen nær sagt alle steder: på toget, på flyplassen, ute hos kunder, på ferie eller hjemme i stua. Hvis CRM løsningen kun kan benyttes fra kontorpulten mister vi mye effekt og kan risikere også å miste kunder ved at vi ikke får tak i sentrale data når vi er på farten. Mobile løsninger er derfor ikke bare fancy teknologi, men er med på å sikre riktig bruk av løsningen. Selgere eller serviceteknikere på farten vil kunne slå opp adresse og telefonnummer til kundene, ...

Les mer


Implementere system for salg

Target-globus-banner Skybaserte CRM systemer krever ingen installasjon. Alt som trengs for å komme i gang er en bestilling til en leverandør som gir tilgang til standardløsningen. Men selv med enkle salgsrutiner vil tilpasninger være nødvendig for å skape konkurransekraft og det lille ekstra som trengs for å vinne salget. Noen vil kun ha enkle endringer i skjermbilder, mens andre har behov for mer omfattende tilpasninger for å støtte bedriftens prosesser. Det vesentlige spørsmålet man må stille seg er: «Hvordan ønsker vi at systemet skal bidra til økt konkurrans...

Les mer