Kan SmartCRM funksjoner øke salget?

Øke-salget Vi mener definitivt ja. Hvordan kan vi i så fall oppnå dette? Et godt oppsatt CRM verktøy skal  gjøre brukerne mer effektive og frigjøre verdifull tid. SmartCRM handler om å skape nødvendig konkurransekraft for selgere og service personell ved hjelp av smarte funksjoner i CRM løsningen. Noen stikkord er: beste salgspraksis satt i system, automatiske forslag til salgsaktiviteter, valideringsprosesser, prisoppslag, produktkonfigurering og tilbudsproduksjon. Et godt salgsverktøy frigjør verdifull salgstid. Dette forsterkes ved å inkludere smart bruk av Office ...

Les mer


Med CRM i lomma

Dame-på-perrong Mobilitet er et sentralt krav til dagens CRM løsninger. Vi ønsker å benytte CRM løsningen nær sagt alle steder: på toget, på flyplassen, ute hos kunder, på ferie eller hjemme i stua. Hvis CRM løsningen kun kan benyttes fra kontorpulten mister vi mye effekt og kan risikere også å miste kunder ved at vi ikke får tak i sentrale data når vi er på farten. Mobile løsninger er derfor ikke bare fancy teknologi, men er med på å sikre riktig bruk av løsningen. Selgere eller serviceteknikere på farten vil kunne slå opp adresse og telefonnummer til kundene, ...

Les mer


Én arbeidsflate for kundesenteret

Kundesenter-Tommel-Opp Dagens kunder forventer at de skal kunne kommunisere med bedriften utover bare telefonsamtaler og e-post. Fra selskapets side er det derfor viktig å møte kundene i de kanalene de selv foretrekker. Bedriften bør med andre ord også kunne kommunisere via tekstmeldinger, sosiale medier, chat og selvbetjente nettsteder. Det forventes også stadig av kunde- eller kontaktsentre at de skal kunne gjøre mer med færre ressurser. Ved å redusere tiden som går med til å behandle kundehenvendelser kan selskaper spare store beløp. Samtidig er det viktig å opprettholde ...

Les mer


Automatisering av arbeidsprosesser

Tannhjul Arbeidsprosesser kan effektivt automatiseres i Microsoft Dynamics CRM. Denne funksjonaliteten er et konkurransefortrinn for Microsoft. Systemet kan tilpasses bedriftens arbeidsflyt og prosesser. Det er også mulig å modellere salgsprosesser for valgt salgsmetodikk. For kundeservice kan en sikre flyten hele veien; fra innkommende kundehenvendelse til endelig løsning for kunden foreligger. I mange bedrifter går salgs- og serviceprosesser på tvers av avdelinger, og kan gå helt tilbake til leverandørleddet. Automatisering av slike prosesser krever samarbeid ...

Les mer